reklamy piwa

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu reklamy piwa. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące reklamy piwa.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • VAT: Piwiarnia w suterenie to też miejsce publiczne. Trzeba uiścić opłatę

    VAT: Piwiarnia w suterenie to też miejsce publiczne. Trzeba uiścić opłatę

    Każde rozpowszechnianie nazwy piwa albo logo jego producenta jest reklamą napojów alkoholowych. A od niej trzeba uiścić opłatę w wysokości 10 proc. podstawy opodatkowania VAT – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny. Sąd dodał, że takiego obowiązku nie ma jedynie w sytuacji rozpowszechniania materiałów informacyjnych między współpracującymi przedsiębiorcami.

    czytaj więcej

  • W Polsce nie ma już ćpunów, są konsumenci

    W Polsce nie ma już ćpunów, są konsumenci

    Narkomanów wcale nie jest mniej. Po prostu wtopili się w społeczeństwo, poprawili swój wizerunek. Dziś wzięcie kokainy jest modne. I akceptowane

    czytaj więcej

  • Alkohol tylko dla bogatych

    Alkohol tylko dla bogatych

    32 zł za czterdziestoprocentową wódkę, 4 zł za pięcioprocentowe piwo – to propozycje, które się znalazły w projekcie Narodowego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Miałby on obowiązywać od 2016 roku. Przygotowuje go Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów.  Jeszcze nie został zatwierdzony przez Sejm i Rząd.

    czytaj więcej

  • Wódka będzie coraz droższa. Minimalna cena to 32 złote

    Wódka będzie coraz droższa. Minimalna cena to 32 złote

    Ludzie będą mniej pili, kiedy będzie mniej punktów sprzedaży. Podobny efekt ma dać zakaz reklamy piwa.

    czytaj więcej

  • Kiedy produkt staje się made in Poland

    Kiedy produkt staje się made in Poland

    W przypadku zwykłych oznaczeń geograficznych przepisy pozostawiają producentom sporą swobodę. Odmiennie niż przy oznaczeniach kwalifikowanych, nie ma istotnego znaczenia pochodzenie surowców lub półproduktów. Ważne jest, że w finalnym kształcie wyroby wytwarzane są w naszym kraju.

    czytaj więcej

  • Listonic, czyli jak pamiętać, po co żona wysłała nas do sklepu

    Listonic, czyli jak pamiętać, po co żona wysłała nas do sklepu

    Czy można zarobić na przygotowaniu listy zakupów? Owszem. O ile jest to lista na smartfona

    czytaj więcej

  • Chmiel gromowładny czyli Polska browarami stoi

    Chmiel gromowładny czyli Polska browarami stoi

    W Polsce trwa moda na piwa regionalne. Mimo że wybór jest coraz większy, rynek nadal pozostaje nienasycony. Jest na nim miejsce dla nowych marek, takich jak browar Perun

    czytaj więcej

  • Celebrycki wzmacniacz, czyli po co markom ambasadorzy

    Celebrycki wzmacniacz, czyli po co markom ambasadorzy

    Między ambasadorem a ambasadorem marki jest taki związek jak między prezydentem a serkiem President. Ale tytuł, jak to tytuł, na ludzi (czytaj: konsumentów) działa.

    czytaj więcej

  • Stadion Narodowy na utrzymaniu państwowej firmy. "To już powszechna praktyka"

    Stadion Narodowy na utrzymaniu państwowej firmy. "To już powszechna praktyka"

    Jak zyskać przychylność tłumów, gdy się jest państwową firmą? Najlepiej zostać mecenasem sportu.

    czytaj więcej

  • Branża e-papierosowa ostro o projekcie ustawy tytoniowej

    Branża e-papierosowa ostro o projekcie ustawy tytoniowej

    Stowarzyszenie eSmoking Association skierowało do Ministerstwa Zdrowia uwagi dotyczące projektu nowej ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która ma regulować m.in. rynek papierosów elektronicznych. – Ustawa w jej obecnym brzmieniu działa wbrew Dyrektywie tytoniowej: zrównuje e-papierosy i ich używanie z papierosami tradycyjnymi, zamyka użytkowników inhalatorów w palarniach, gdzie panuje ekstremalne narażenie na dym tytoniowy – alarmują przedstawiciele branży e-papierosowej.

    czytaj więcej

  • Życie z mężem za kratami. Partycja Dudała: Kocham Adama i niczego nie żałuję

    Życie z mężem za kratami. Partycja Dudała: Kocham Adama i niczego nie żałuję

    Nie zostawia się najbliższego człowieka dlatego, że wpadł w kłopoty. Ale powiem tak: gdybym wiedziała, że zabił tych ludzi, nie byłoby mnie w jego życiu. Bo nie byłoby komu pomagać. Ani po co - tłumaczy w rozmowie z Mirą Suchodolską Patrycja Dudała, żona Andrzeja Dudały, którego skazano na 25 lat więzienia za zabicie dwóch osób.

    czytaj więcej

  • Reklama alkoholu zabroniona, a jednak ją widać

    Reklama alkoholu zabroniona, a jednak ją widać

    PROBLEM: Ustawowy zakaz reklamy alkoholu wysokoprocentowego jest obchodzony na różne sposoby. Producenci sięgają po coraz bardziej wyrafinowane metody promocji swoich produktów.

    czytaj więcej

  • Mercedes AMG GT S - auto, które wymyka się schematom

    Mercedes AMG GT S - auto, które wymyka się schematom

    W miniony wtorek męska część świata została zasmucona informacją, że – cytuję – „Playboy kończy z publikowaniem zdjęć nagich kobiet”. W pierwszej sekundzie zabrzmiało to dla mnie równoznacznie z „zaczynamy publikować zdjęcia nagich mężczyzn”, ale już w drugiej pomyślałem, że Hugh Hefner po prostu zwariował. Bo przecież zrezygnować z rozebranych Króliczków to jak wycofać BigMaca z McDonalda. Albo jakby Londyn obwieścił, że zamierza zburzyć Big Bena. Jednak w trzeciej sekundzie doszedłem do wniosku, że przecież absolutnie wszystko na świecie się zmienia, więc dlaczego ewolucja miałaby ominąć pisma dla panów?

    czytaj więcej

  • Gdzie są miliony z piwnych reklam?

    Gdzie są miliony z piwnych reklam?

    Czas trwania spotów promujących złoty trunek w telewizji zwiększył się w ciągu 4 lat aż czterokrotnie. A mimo to pieniędzy, które z tego tytułu muszą być odprowadzane do Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów, jest mniej

    czytaj więcej

  • Podatkiem od reklamy w ogródki piwne

    Podatkiem od reklamy w ogródki piwne

    Blady strach padł na właścicieli pubów i innych lokali gastronomicznych. Powinni oni od wielu lat uiszczać 10-proc. opłatę od reklamy napojów alkoholowych. A fiskus zaczyna się o zaległe sumy upominać.

    czytaj więcej

  • Piwo za grosze pod lupą fiskusa

    Piwo za grosze pod lupą fiskusa

    Sprzedaż napojów alkoholowych za symboliczną opłatą nie musi oznaczać oszustwa podatkowego. Urzędnicy przyjrzą się jednak takim promocjom – zapowiedział wiceminister finansów Wiesław Jasiński w odpowiedzi na zapytanie poselskie.

    czytaj więcej

  • Bąk: Tak. Piłem i jeździłem

    Bąk: Tak. Piłem i jeździłem

    Nie ma tygodnia, w którym policja nie chwaliłaby się swoimi dokonaniami w łowieniu pijanych kierowców. Sam bywałem wstrząśnięty tymi tysiącami nietrzeźwych złapanymi w ciągu jednego weekendu, a limit ustalony na poziomie 0,2 promila uznawałem za co najmniej racjonalny. Jednak po niedawnej wizycie na Malcie całkowicie zmieniłem zdanie – wydaje mi się, że nasze przepisy są idiotyczne. Ich największą ofiarą są ci, którzy wypili kieliszek czy dwa wina do obiadu i nie stanowią absolutnie żadnego zagrożenia na drodze.

    czytaj więcej

  • Proletariusze są zmęczeni, czyli awans społeczny po transformacji ustrojowej w Polsce

    Proletariusze są zmęczeni, czyli awans społeczny po transformacji ustrojowej w Polsce

    Zastanawiam się, co się stało z tą przewodnią siłą narodu, proletariacką, chłoporobotniczą, która całkiem poważnie mówiąc, była przed paroma dekadami napędem polskiego społeczeństwa. Jeśli jej już nie ma, gdzie się podziała? W którą stronę skręciły jej dzieci? Pokończyły wyższe szkoły i awansowały? Potworzyły firmy, zatrudniły mniej zaradnych od siebie, przechodząc na wrogą stronę kapitalistycznych wyzyskiwaczy? A może odpłynęły w stronę Wysp Brytyjskich razem z falą akcesyjnej emigracji? Wszystko to prawda, ale nie do końca. Błądzimy, szukając odpowiedzi, podobnie jak – jako społeczeństwo – wciąż szukamy swojej drogi.

    czytaj więcej

  • Fizjoterapeuci odmówią świadczeń powołując się na klauzulę sumienia? To absurd

    Fizjoterapeuci odmówią świadczeń powołując się na klauzulę sumienia? To absurd

    PiS chce, aby fizjoterapeuci również mieli prawo do odmawiania świadczeń, powołując się na klauzulę sumienia. Sami zainteresowani mówią wprost: to absurd. Na ulicach można spotkać przekorne, nawiązujące do październikowego wyroku Trybunału Konstytucyjnego hasła i reklamy: „klauzula sumienia zabrania nam podawania kiepskiej kawy” albo „barman może odmówić dodania soku do piwa, powołując się na klauzulę sumienia”.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników