reklamami kont

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu reklamami kont. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące reklamami kont.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Przekręt kołem się toczy. Prokuratura nadal nie potrafi łączyć faktów

    Przekręt kołem się toczy. Prokuratura nadal nie potrafi łączyć faktów

    Żerowanie przez oszustów na naiwności (i chciwości) ludzi wciąż jest bardzo proste – bo prokuratura nie potrafi łączyć faktów. Oszukiwanie naiwnych ludzi, którzy mają trochę pieniędzy do zainwestowania, jest w Polsce banalnie proste. Wystarczy kilka współpracujących ze sobą osób, kilkanaście tysięcy złotych, brak skrupułów i umiejętność przekonywania, że białe jest czarne. Jak to działa?

    czytaj więcej

  • Celebryci przynoszą stacjom setki milionów złotych

    Celebryci przynoszą stacjom setki milionów złotych

    Najbardziej dochodowy od lat jest program Magdy Gessler w TVN.

    czytaj więcej

  • Nowe technologie miały nam dać raj na ziemi, a zafundowały nam Wielkiego Brata

    Nowe technologie miały nam dać raj na ziemi, a zafundowały nam Wielkiego Brata

    Książkę Jakuba Szamałka otwiera znamienna deklaracja: „To nie jest powieść science fiction”. – Czytelnik nieobeznany z tą problematyką mógłby dojść do wniosku, że to jest jakieś wróżenie z fusów, moje fantazje i rozważania na temat tego, co się wydaje jedynie teoretycznie możliwe – tłumaczy Szamałek. – Tymczasem sprawy się mają inaczej: to, o czym piszę w książce, już się wydarzyło. I to niekoniecznie w laboratoriach, ale w codziennym życiu. Mało tego: niektórych kwestii świadomie nie umieściłem w powieści, uznając, że odbiorca po prostu mi nie uwierzy. To dziwne: unikać pisania o rzeczywistości, by nie zostać wziętym za odjechanego futurystę. Zależało mi jednak na tym, by „Cokolwiek wybierzesz” miało walor historii realistycznej, dziejącej się tu i teraz, a nie mrocznej ekstrapolacji w rodzaju serialu „Czarne lustro”. By nie wyglądało na to, że zmyślam.

    czytaj więcej

  • 1,55 miliarda zablokowanych kont. Tak wygląda walka z fake newsami

    1,55 miliarda zablokowanych kont. Tak wygląda walka z fake newsami

    1,55 miliarda – tyle fałszywych profili zablokował Facebook w samym tylko drugim półroczu 2018 r. Zdecydowana większość tych kont to produkty botów, czyli automatyzowanych programów. Facebook szacuje, że stoją one za mniej więcej 3–4 proc. wszystkich profili. Dane te znalazły się w opublikowanym wczoraj raporcie o postępach w realizowaniu kodeksu walki z fake newsami w sieci, który największe firmy technologiczne – Google, Facebook, Twitter i Mozilla – w lipcu ubiegłego roku przyjęły pod presją Komisji Europejskiej.

    czytaj więcej

  • Borys Szyc: TheMuBa to projekt w kontrze do tego, czym nas karmi popkultura

    Borys Szyc: TheMuBa to projekt w kontrze do tego, czym nas karmi popkultura

    – themuba.com jest dla wszystkich, ale publiczność trochę się różnicuje zależnie od spektaklu, który pokazujemy. Jandę oglądają wszyscy. Kto inny ogląda Teatr STU w Krakowie, zupełnie inni ludzie oglądali Operę Narodową. A bajkę, którą zakończyliśmy ubiegły rok, "Byk Fernando" z IMKA, oglądały dzieciaki. Dla mnie, prywatnie, to jest punkt honoru, żeby dzieci miały alternatywę wobec komercyjnych głupot, żeby mogły z rodzicami w domu obejrzeć teatr na żywo – z Borysem Szycem o niezwykłym przedsięwzięciu łączącym transmisje z teatru na żywo z kamerami z backstage'u, czyli serwisie streamingowym TheMuBa, rozmawia Magda Sendecka.

    czytaj więcej

  • Yorgos Lanthimos to nowy wizjoner współczesnego kina

    Yorgos Lanthimos to nowy wizjoner współczesnego kina

    To wizjoner kina, jeden z najbardziej wyrazistych twórców, który przeszedł drogę od rodzimego filmu po duże międzynarodowe produkcje – tak o greckim reżyserze Yorgosie Lanthimosie piszą zagraniczne media. Jego najnowszy film "Faworyta" ma na koncie 10 nominacji do Oscara i właśnie wszedł na ekrany polskich kin.

    czytaj więcej

  • Niemcy ograniczą możliwości zbierania danych przez Facebook. Czy inne kraje pójdą tym śladem?

    Niemcy ograniczą możliwości zbierania danych przez Facebook. Czy inne kraje pójdą tym śladem?

    Tak uznał niemiecki organ nadzoru. Chodzi o gromadzenie bez zgody użytkownika danych pochodzących nie tylko z jego aktywności na samym FB, lecz także w innych serwisach.

    czytaj więcej

  • Resort finansów ostrzega przed sprzedawcami kosztów

    Resort finansów ostrzega przed sprzedawcami kosztów

    Za internetowy handel fikcyjnymi fakturami grozi więzienie od 6 miesięcy do nawet 25 lat i to zarówno sprzedawcy, jak i nabywcy – przypomniało Ministerstwo Finansów w komunikacie.

    czytaj więcej

  • FutureNet: Miała być alternatywa dla Facebooka, a jest dla Amber Gold

    FutureNet: Miała być alternatywa dla Facebooka, a jest dla Amber Gold

    Po tekście DGP o FutureNet UOKiK stawia zarzuty firmom i ostrzega klientów przed inwestycjami w piramidę.

    czytaj więcej

  • Nieuczciwy influencer to fiskalne kłopoty dla sponsora [WYWIAD]

    Nieuczciwy influencer to fiskalne kłopoty dla sponsora [WYWIAD]

    - Jeśli profil na Instagramie lub Facebooku, na którym została zamieszczona reklama, ma fałszywych followersów lub został usunięty, organy podatkowe mogą zakwestionować zaliczenie do kosztów wydatków poniesionych przez reklamodawcę - mówi w wywiadzie dla DGP Aleksandra Plichta, doradca podatkowy i menedżer projektu w CRIDO.

    czytaj więcej

  • Opieka zdrowotna jak z filmu science fiction, czyli jak nowe technologie zmienią medycynę [WYWIAD]

    Opieka zdrowotna jak z filmu science fiction, czyli jak nowe technologie zmienią medycynę [WYWIAD]

    - To, co dziś nazywamy opieką medyczną, powstało 100 lat temu, żeby radzić sobie z chorobami zakaźnymi i wypadkami. W XXI w. lekarzy czekają inne wyzwania - mówi Andrew Thompson prezes i współzałożyciel firmy Proteus Digital Health, inwestor i wynalazca z Doliny Krzemowej, mający na swoim koncie 51 patentów.

    czytaj więcej

  • Ratingowy kredyt zaufania. Morawiecki zapewnia, że znajdą się pieniądze na dodatkowe wydatki

    Ratingowy kredyt zaufania. Morawiecki zapewnia, że znajdą się pieniądze na dodatkowe wydatki

    Agencja Fitch liczy, że rząd obietnice wyborcze będzie realizował w zgodzie z regułami budżetowymi. Premier zapewnia, że pieniądze się znajdą, a deficyt pozostanie w ryzach.

    czytaj więcej

  • Facebook nie zawiesi konta bez powodu. Obiecał wyjaśnienie zasad, na jakich funkcjonuje i zarabia

    Facebook nie zawiesi konta bez powodu. Obiecał wyjaśnienie zasad, na jakich funkcjonuje i zarabia

    Po dyskusjach z Komisją Europejską oraz urzędami chroniącymi konsumentów w państwach Unii Europejskiej portal Marka Zuckerberga zobowiązał się wczoraj do zmiany zasad świadczenia usług.

    czytaj więcej

  • Debata DGP: Skuteczna walka z lichwą leży w interesie nas wszystkich

    Debata DGP: Skuteczna walka z lichwą leży w interesie nas wszystkich

    Czy planowana zmiana prawa ucywilizuje rynek pożyczkowy i pozwoli lepiej chronić konsumentów, czy raczej zaowocuje rozrostem szarej strefy? Spierali się o to uczestnicy debaty zorganizowanej w redakcji DGP.

    czytaj więcej

  • Fake news: Czy możemy z nimi walczyć

    Fake news: Czy możemy z nimi walczyć

    Ludziom brakuje umiejętności krytycznej analizy wiadomości. Ten kłopot będzie narastał. Dlatego już dziś kształci się dzieci, jak się tego nauczyć.

    czytaj więcej

  • Każdemu według potrzeb. KRRiT nierówno podzieliła pieniądze budżetowe dla radia

    Każdemu według potrzeb. KRRiT nierówno podzieliła pieniądze budżetowe dla radia

    Prawie 5 mln zł dostanie w tym roku z budżetu państwa radio publiczne z siedzibą w liczącym niewiele ponad 100 tys. mieszkańców Koszalinie, a tylko 3,4 mln zł – rozgłośnia w pięć razy większym Gdańsku (siedem, jeśli liczyć całe Trójmiasto). Radiom regionalnym z rekompensaty za osoby zwolnione z abonamentu rtv przypadnie ułamek tego, co dostała telewizja – łącznie 72,7 mln zł wobec 1,1 mld zł. Ale niektóre radia dostaną jeszcze mniej niż inne. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, która w poprzednich latach środki z budżetu między 17 spółkami regionalnymi dzieliła po równo, tym razem wprowadziła spore różnice.

    czytaj więcej

  • Fedorowicz: W internecie wszyscy kłamią. Tysiąc lajków robi prawdę [WYWIAD RIGAMONTI]

    Fedorowicz: W internecie wszyscy kłamią. Tysiąc lajków robi prawdę [WYWIAD RIGAMONTI]

    Dwie duże polskie partie są tak samo mocno uzbrojone. Mają kasę, świadomość i narzędzia. W sieci idą w łeb w łeb. A jak w internecie, to tak będzie i przy urnach – mówi w rozmowie z Magdaleną Rigamonti Michał Fedorowicz.

    czytaj więcej

  • Czy po usunięciu konta na Instagramie nasze dane faktycznie znikają?

    Czy po usunięciu konta na Instagramie nasze dane faktycznie znikają?

    Media społecznościowe są kochane przez ludzi na całym świecie. Według badania „Digital 2019” mają one prawie 3,5 mld globalnych użytkowników – w tym 462,5 mln w Europie. Co ciekawe, serwisy te wiedzą o nas znacznie więcej, niż byśmy chcieli. Wielu z nas nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nasze zachowania są analizowane. Głównie po to, aby umożliwić precyzyjny dobór reklam w zależności od zainteresowań. Ekspert ODO 24 przeanalizował popularny Instagram pod kątem gromadzenia danych osobowych. Czy osoby z niego korzystające mają się czego obawiać?

    czytaj więcej

  • Nie można podszywać się pod konkurencję w Google

    Nie można podszywać się pod konkurencję w Google

    Użycie nazwy konkurencyjnego sklepu internetowego w reklamie Google Ads i przekierowanie w ten sposób jego klientów na swoją stronę stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. I to nawet wtedy, gdy sam reklamodawca nie wybrał tego słowa kluczowego, tylko skorzystał z automatycznych podpowiedzi wyszukiwarki. W momencie, gdy zgłasza się do niego właściciel sklepu działający pod sporną nazwą, powinien wykluczyć dane słowo z wyników wyszukiwań kontekstowych – uznał Sąd Okręgowy w Rzeszowie.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników