reklamacja rachunku

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu reklamacja rachunku. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące reklamacja rachunku.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Prezes NBP skontroluje e-kantory

    Prezes NBP skontroluje e-kantory

    Działalność przedsiębiorców oferujących wymianę walut w internecie ma zostać uregulowana. Projekt złożyli do Sejmu posłowie PO

    czytaj więcej

  • Debata: Banki nie zrezygnują z placówek. Ale ich charakter będzie się zmieniał

    Debata: Banki nie zrezygnują z placówek. Ale ich charakter będzie się zmieniał

    Sondaż przeprowadzony na zlecenie DGP i Asseco pokazuje, że już teraz prawie połowa klientów banków jeśli w ogóle chodzi do oddziału, robi to nie częściej niż raz na pół roku. Ponad 20 proc. ankietowanych uważa, że w ciągu najbliższych pięciu lat przestanie odwiedzać tradycyjną placówkę, a jedna czwarta będzie chodzić tam jeszcze rzadziej niż obecnie

    czytaj więcej

  • Jak się bronić przed internetowymi oszustami

    Jak się bronić przed internetowymi oszustami

    Korzystanie z usług czy zakupów online niesie ze sobą ryzyko. Dziś podpowiadamy, jak unikać ataku naciągaczy w sieci – co zrobić, żeby nie paść ich ofiarą, a w razie gdy zawiedzie rozsądek – jak odnaleźć sprawcę i odzyskać pieniądze.

    czytaj więcej

  • Złożyłeś reklamację w banku? Musisz otrzymać odpowiedź w ciągu 30 dni

    Złożyłeś reklamację w banku? Musisz otrzymać odpowiedź w ciągu 30 dni

    Słyszałem, że zmieniają się przepisy dotyczące rozpatrywania reklamacji w bankach. Podobno będą one musiały udzielić odpowiedzi w ciągu miesiąca, a jeśli tego nie zrobią, to znaczy, że uznają racje klienta. Do tej pory było z tym nie najlepiej. Sam doświadczyłem przeciągania w czasie rozpatrywania reklamacji przez instytucje finansowe – pisze pan Konrad.

    czytaj więcej

  • Ustawodawca napadł na banki. Nie są w stanie rozpatrzeć reklamacji

    Ustawodawca napadł na banki. Nie są w stanie rozpatrzeć reklamacji

    Reklamację klienta bankowcy muszą rozpatrzeć maksymalnie w 60 dni. Sęk w tym, że aby to zrobić, często proszą o opinię zewnętrzne firmy, a te tak krótkich terminów na odpowiedź nie mają.

    czytaj więcej

  • Prezes UKE: Internet LTE nie podrożeje

    Prezes UKE: Internet LTE nie podrożeje

    - Telekomy zrekompensują sobie wydatek nowymi klientami. Jeśli zauważę podwyżki, nie zawaham się ich zablokować. Obiecuję - uważa Magdalena Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

    czytaj więcej

  • Co robić, gdy ubezpieczyciel nie chce wypłacić świadczenia

    Co robić, gdy ubezpieczyciel nie chce wypłacić świadczenia

    Pani Beata została potrącona przez samochód na przejściu dla pieszych. – Na miejsce wypadku przyjechała policja i przesłuchała kierowcę – mówi czytelniczka. – Trafiłam na kilka dni do szpitala i dostałam miesięczne zwolnienie lekarskie. Zastanawiam się teraz, jak uzyskać należne mi odszkodowanie. Ubezpieczyciel zapewnia mi zapłatę w przypadku uszczerbku na zdrowiu, a także w razie pobytu w szpitalu. Zgłosiłam więc szkodę, ale nie dostałam pieniędzy. Z pism wynika, że nie dostarczyłam odpowiedniej dokumentacji – denerwuje się pokrzywdzona

    czytaj więcej

  • 5 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zwrócisz nieudane przedświąteczne zakupy

    5 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim zwrócisz nieudane przedświąteczne zakupy

    Czy można zwrócić towar kupiony od użytkownika na Allegro? W jakim stanie powinien być oddawany przedmiot? Kiedy e-sprzedawca nie musi zwrócić kupującemu pełnych kosztów? Jakiego nieudanego zakupu nie przyjmie z powrotem sklep internetowy?

    czytaj więcej

  • Od 2016 roku, jeśli klient chce mediacji, bank musi się zgodzić

    Od 2016 roku, jeśli klient chce mediacji, bank musi się zgodzić

    Nowe obowiązki na instytucje finansowe nałożyła ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Większość jej przepisów - w tym m.in. powołanie Rzecznika Finansowego, który zastąpił dotychczasowego Rzecznika Ubezpieczonych, oraz ostrzejsze wymogi dotyczące procesu reklamacyjnego - weszło w życie 10 października. Od 1 stycznia 2016 r. zaczną też działać nowe regulacje związane z prowadzeniem mediacji przez Rzecznika.

    czytaj więcej

  • Pieniądze wysłane pod zły adres można odzyskać

    Pieniądze wysłane pod zły adres można odzyskać

    Omyłkowo przelałem pewną kwotę na niewłaściwe konto – pisze pan Piotr. – Nie była to duża suma, ale też nie na tyle znikoma, że mógłbym machnąć na nią ręką. Jak mogę dotrzeć do osoby lub instytucji, która dostała mój przelew, i odzyskać środki – pyta czytelnik.

    czytaj więcej

  • UOKiK ostrzega przed "darmowymi" ofertami w sieci

    UOKiK ostrzega przed "darmowymi" ofertami w sieci

    Urząd doradza konsumentom daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z "darmowych" ofert. Według UOKiK problemy konsumentów wynikają najczęściej z niepełnych lub wprowadzających w błąd informacji udzielanych przez przedsiębiorców, utrudniania rezygnacji z płatnej usługi po zakończeniu okresu próbnego, a także wykorzystywania danych osobowych przekazanych przy zamawianiu „darmowej” oferty do przesyłania spamu.

    czytaj więcej

  • Jak rzecznik finansowy może pomóc przedsiębiorcy

    Jak rzecznik finansowy może pomóc przedsiębiorcy

    Prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą nie jest osamotniony w starciu z bankiem czy ubezpieczycielem. Może złożyć do nowej instytucji skargę i poprosić o mediację.

    czytaj więcej

  • Skutecznie i etycznie

    Skutecznie i etycznie

    Rozmowa z Marcinem Nakielskim, dyrektorem sprzedaży Alektum Inkasso Sp. z o.o.

    czytaj więcej

  • Jeśli energia ma złe parametry, należy się odszkodowanie

    Jeśli energia ma złe parametry, należy się odszkodowanie

    Napięcie dostarczane przez zakład energetyczny waha się u mnie od 190 do 270 V. Przepalają się żarówki energooszczędne, w domu mam wiecznie migoczące światło. Czy mogę się domagać odszkodowania od dostawcy energii? – pyta pan Krzysztof

    czytaj więcej

  • Jakie dodatkowe opłaty nałoży bank przy umowie o kredyt

    Jakie dodatkowe opłaty nałoży bank przy umowie o kredyt

    Zamierzam wziąć kredyt na dość wysoką kwotę. Słyszałam jednak, że instytucje finansowe dość często zobowiązują klientów do ponoszenia dodatkowych kosztów i nie zawsze jest to zgodne z prawem. Na co więc powinnam zwrócić uwagę, podpisując umowę? Jakie dodatkowe opłaty może nałożyć na mnie kredytodawca – takie pytania nurtują panią Joannę.

    czytaj więcej

  • Rzecznik finansowy zajmie się mediacją

    Rzecznik finansowy zajmie się mediacją

    Z trzytygodniowym opóźnieniem, ale wreszcie jest: rozporządzenie ministra finansów w sprawie pozasądowego postępowania przed rzecznikiem finansowym. Wracają też przy okazji wątpliwości, czy przepisy ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o rzeczniku finansowym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1348) nie są zbyt rygorystyczne dla przedsiębiorców.

    czytaj więcej

  • Sprzedawcy czasu: Polskie zegarki luksusowe coraz bardziej popularne

    Sprzedawcy czasu: Polskie zegarki luksusowe coraz bardziej popularne

    Zegarek na rękę za 10 tys., a może 20 tys. zł? Na miłośnikach szwajcarskich manufaktur takie sumy nie robią wrażenia. Co innego, gdy mówimy o polskich czasomierzach. Nie, to nie jest żart. One naprawdę istnieją

    czytaj więcej

  • Poradnia prawna: Zwrot pieniędzy za zakupy w sklepie internetowym

    Poradnia prawna: Zwrot pieniędzy za zakupy w sklepie internetowym

    ● W jaki sposób należy ustalić zasady zwrotu pieniędzy klientom, którzy zrezygnowali z zakupu w sklepie internetowym

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników

Galeria

Inne