reklamacja rachunku

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu reklamacja rachunku. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące reklamacja rachunku.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Firma nie zapłaci za prywatne telefony pracownika

    Firma nie zapłaci za prywatne telefony pracownika

    TEZA: Bezpodstawne jest przerzucanie na pracodawcę ryzyka ponoszenia kosztów pozasłużbowych połączeń telefoniczno-internetowych wykonanych w prywatnym interesie pracownika, ponieważ wyrządzenie pracodawcy szkody przez używanie służbowego telefonu do celów prywatnych nie jest działaniem w granicach ryzyka pracodawcy ani dopuszczalnego ryzyka pracownika.

    czytaj więcej

  • Gdy linie lotnicze zawiodą. Krok po kroku

    Gdy linie lotnicze zawiodą. Krok po kroku

    Ostatnia moja podniebna podróż okazała się koszmarem – opowiada pan Kamil. – W tamtą stronę linia lotnicza zgubiła mój bagaż. Zostałem, jak stałem – w dżinsach i swetrze, a miałem ważne spotkanie następnego dnia. Musiałem więc kupić garnitur. Bagaż znalazł się po dwóch dniach, ale uszkodzony. Z kolei gdy wracałem, samolot się spóźnił i czekałem pół dnia na lotnisku. Przewoźnik powiedział, że to z powodu strajku, więc nawet obiad mi się nie należy. Byłem zmęczony i zdegustowany. Mam zamiar zażądać od linii lotniczej odszkodowania. Co powinienem zrobić – pyta czytelnik.

    czytaj więcej

  • Instytucje finansowe: Ustawa nie skończyła z lekceważeniem klientów

    Instytucje finansowe: Ustawa nie skończyła z lekceważeniem klientów

    Banki i firmy pożyczkowe interpretują nowe przepisy na swoją korzyść i nadal nie udzielają odpowiedzi na reklamacje w ciągu miesiąca. Rzecznik finansowy zapowiada: jeśli biznes szybko nie zmieni praktyki, posypią się kary.

    czytaj więcej

  • Paragony tylko w sieci. Zmiany od 2017 r.

    Paragony tylko w sieci. Zmiany od 2017 r.

    Papierowe wydruki już niedługo mogą zniknąć z naszego życia. Z końcem 2017 r. biznes czeka wielka wymiana kas fiskalnych na takie, które będą rejestrowały sprzedaż elektronicznie.

    czytaj więcej

  • Sprzedaż nieistniejącej usługi nie jest naruszeniem dóbr osobistych

    Sprzedaż nieistniejącej usługi nie jest naruszeniem dóbr osobistych

    Pomimo nienależytego wywiązania się z umowy przez firmę i zaoferowanie wycofanego z oferty ubezpieczenia, klientowi nie należy się zadośćuczynienie za poniesione straty, a jedynie odszkodowanie za wpłacone z tego tytułu składki.

    czytaj więcej

  • Prawa pasażerów wobec linii lotniczych i biur podróży

    Prawa pasażerów wobec linii lotniczych i biur podróży

    Wakacje powinny być czasem relaksu. Niestety opóźniony lot, czy niezgodny z umową standard hotelu, w którym się zatrzymaliśmy, może zepsuć wyjazd. Dlatego warto zapoznać się jakie prawa przysługują konsumentowi i kiedy możemy domagać się odszkodowania.

    czytaj więcej

  • Szymański: Klienci firm doradztwa finansowego bez wsparcia

    Szymański: Klienci firm doradztwa finansowego bez wsparcia

    Nie powinno budzić wątpliwości, że firmy doradztwa finansowego, które pośredniczą w   zawieraniu umów z   bankami czy ubezpieczycielami , powinny znaleźć się w   obszarze zainteresowań rzecznika finansowego. Tak się jednak nie dzieje.

    czytaj więcej

  • Można zmienić sprzedawcę gazu - dystrybutor pozostanie ten sam

    Można zmienić sprzedawcę gazu - dystrybutor pozostanie ten sam

    Do moich drzwi zapukał akwizytor, przedstawił się jako przedstawiciel handlowy firmy dystrybuującej gaz i namawiał do podpisania nowej umowy, która miała pozwolić mi na obniżenie rachunków – opowiada pani Halina. – Twierdził, że nic się dla mnie nie zmieni, nie trzeba żadnych nowych przyłączy, a samo podpisanie umowy spowoduje, że płacić będę mniej. Nie do końca mu uwierzyłam, bo coś wyraźnie kręcił. Na czym polega zmiana sprzedawcy gazu? Czy jest to możliwe i bezpieczne – pyta czytelniczka.

    czytaj więcej

  • Korki na autostradzie: Czy można odmówić zapłaty za przejazd?

    Korki na autostradzie: Czy można odmówić zapłaty za przejazd?

    Kierowca samochodu wjeżdżający na autostradę otrzymuje bilet, za który płaci na bramce, opuszczając ją. Z chwilą pobrania biletu i wjazdu na autostradę dochodzi do zawarcia umowy usługi pomiędzy użytkownikiem (kierowcą samochodu) i Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad bądź koncesjonariuszem, polegającej na udostępnieniu przejazdu autostradą płatną. Opłata za przejazd jest ekwiwalentem za wyświadczenie usługi o określonych parametrach jakościowych.

    czytaj więcej

  • Opóźniony lot i zgubiony bagaż. Jak uzyskać odszkodowanie?

    Opóźniony lot i zgubiony bagaż. Jak uzyskać odszkodowanie?

    Przewoźnik odwołał lot, zapowiada się spore opóźnienie, zgubiono twój bagaż albo nie wpuszczono cię na pokład? Podróży często towarzyszą niespodzianki, również niestety te nieprzyjemne. Podpowiadamy jak wybrnąć z lotniskowych kłopotów.

    czytaj więcej

  • Banki nie chcą pieniędzy hazardzistów

    Banki nie chcą pieniędzy hazardzistów

    Nowelizacja ustawy o grach hazardowych została podpisana przez prezydenta. Zbiegło się to w czasie z ostrzeżeniami korporacji adresowanymi do klientów. Banki przestrzegają ich przed wpłacaniem pieniędzy na rachunki firm, które urządzają zakłady wzajemne, lecz nie posiadają zezwolenia wydanego przez ministra finansów.

    czytaj więcej

  • Nagminne SMS Premium problemem dla konsumentów

    Nagminne SMS Premium problemem dla konsumentów

    Oddając głos w konkursie lub biorąc udział w loterii wysyłamy SMS-a na numer specjalny, jest to SMS o podwyższonej opłacie - tzw. SMS Premium Rate. W przypadku tego typu SMS-ów, usługodawcą jest najczęściej firma organizująca konkurs, lub świadcząca daną usługę w Internecie, a operator jedynie realizuje inicjowane przez użytkownika połączenie. Niestety nie każdy usługodawca informuje o kosztach SMS-ów.

    czytaj więcej

  • Prowadzisz e-sklep? Oto co musisz zrobić, aby zwiększyć zyski

    Prowadzisz e-sklep? Oto co musisz zrobić, aby zwiększyć zyski

    Czy firma w dzisiejszych czasach, która w jakikolwiek sposób próbuje sprzedawać coś w internecie może nie oferować elektronicznych kanałów płatności? To raczej niemożliwe. Ale ważne jest również to, z jakich kanałów płatności korzysta, aby zwiększyć sprzedaż oraz właściwie zabezpieczyć transakcje.

    czytaj więcej

  • Pomyłka podczas przelewu? Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze

    Pomyłka podczas przelewu? Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze

    Pomyłka przy wprowadzaniu jednej cyfry mogła dotychczas kosztować nawet setki tysięcy złotych . A banki, choćby chciały pomóc, nie mogły tego zrobić. Ale to się w końcu zmieni.

    czytaj więcej

  • List nie doszedł? To nie będzie problem Poczty Polskiej

    List nie doszedł? To nie będzie problem Poczty Polskiej

    Wyższe ceny, monopol na obsługę sądów i administracji, a do tego brak odszkodowań za niedostarczone listy – tak zmienia się operator.

    czytaj więcej

  • Koszt rozmowy nie może zniechęcać do reklamacji

    Koszt rozmowy nie może zniechęcać do reklamacji

    Ceny połączeń z centrum obsługi klienta nie mogą być wyższe niż stawki za zwykłe rozmowy telefoniczne – uznał trybunał w Luksemburgu.

    czytaj więcej

  • Ministerstwo zamyka furtkę oszustom: SMS-y premium pod większym nadzorem

    Ministerstwo zamyka furtkę oszustom: SMS-y premium pod większym nadzorem

    SMS-y premium będą pod ściślejszym nadzorem. Rynkowa samoregulacja w usługach typu premium rate, czyli dodatkowo płatnych, jak loterie czy konkursy SMS, zawiodła. Resort cyfryzacji postanowił sięgnąć po bardziej radykalne środki. Jak wynika z naszych informacji, gotowe są wstępne założenia nowych regulacji w prawie telekomunikacyjnym.

    czytaj więcej

  • Bank spóźnił się z realizacją zlecenia? To nie jest naruszenie dóbr osobistych

    Bank spóźnił się z realizacją zlecenia? To nie jest naruszenie dóbr osobistych

    W przypadku naruszenia dóbr osobistych decydujące znaczenie ma całokształt sytuacji oceniany przez sąd, a nie tyle subiektywne odczucie osoby domagającej się ochrony.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników