Reklama w wyszukiwarkach

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu Reklama w wyszukiwarkach. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące Reklama w wyszukiwarkach.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Trzy zarzuty wobec Google'a. Oto dlaczego KE nałożyła rekordową karę na internetowego giganta

    Trzy zarzuty wobec Google'a. Oto dlaczego KE nałożyła rekordową karę na internetowego giganta

    Organ wykonawczy UE nałożył na amerykańską firmę rekordowo wysoką karę – 4,3 mld euro. Powód? Łamanie zasad konkurencji

    czytaj więcej

  • RODO: Przedsiębiorcy nie mogą zgłosić IOD, bo system bawi się z nimi w kotka i myszkę

    RODO: Przedsiębiorcy nie mogą zgłosić IOD, bo system bawi się z nimi w kotka i myszkę

    31 lipca br. mija termin, w jakim przedsiębiorcy, którzy w myśl art. 37 RODO mają obowiązek powołania inspektora ochrony danych (IOD), muszą wyznaczyć na to nowe stanowisko odpowiednią osobę (o ile przed 25 maja nie mieli administratora bezpieczeństwa informacji). Do tego samego dnia muszą oni też zawiadomić o jego powołaniu prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Problem w tym, że mogą to uczynić wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem specjalnego formularza na stronie internetowej, a niestety system elektroniczny nie działa prawidłowo: zawiesza się, nie przyjmuje wniosków.

    czytaj więcej

  • Bąk: Mieć porsche, a jeździć porsche to różnica [Porsche 718 Boxster GTS i 911 4 GTS cabrio]

    Bąk: Mieć porsche, a jeździć porsche to różnica [Porsche 718 Boxster GTS i 911 4 GTS cabrio]

    Mam po dziurki w nosie Facebooka. Po pierwsze, Marek Cukrowagóra wie o wszystkim, co robię, do tego stopnia, że gdy tylko wchodzę ze smartfonem do kibelka, wygodnie się rozsiadam i chcę sprawdzić, co u moich znajomych, to pierwszym, co ukazuje się moim oczom po odpaleniu aplikacji, jest reklama papieru toaletowego „Mola”. Po drugie, ostatnio moi znajomi podzielili się na trzy obozy – ludzi, którzy kochają PiS, ludzi, którzy nie kochają PiS, i ludzi, którzy kochają kotki i pieski.

    czytaj więcej

  • Wolność w internecie powinna być obwarowana prawami. Kopia książki umieszczona w serwisie to nie jest dzielenie się [WYWIAD RIGAMONTI]

    Wolność w internecie powinna być obwarowana prawami. Kopia książki umieszczona w serwisie to nie jest dzielenie się [WYWIAD RIGAMONTI]

    Jeśli ktoś kopiuje pani książkę i umieszcza ją w swoim serwisie, udostępnia innym, to nie jest dzielenie się, bo ta książka nie należy do niego - tłumaczy Magdalenie Rigamonti Tadeusz Węgrzynowski, człowiek, który w 1990 r. wysłał pierwszego e-maila do Polski.

    czytaj więcej

  • Freemium: Płatne usługi w Google i na Facebooku

    Freemium: Płatne usługi w Google i na Facebooku

    Płatne usługi wchodzą do oferty kolejnych gigantów. Przyzwyczajajmy się do płacenia w sieci.

    czytaj więcej

  • Milion dolarów za jednego posta. Czy komercjalizacja Instagrama jest początkiem jego końca?

    Milion dolarów za jednego posta. Czy komercjalizacja Instagrama jest początkiem jego końca?

    Instagram to dla niektórych użytkowników żyła złota. Właśnie zapłacono rekordowy milion dolarów za publikację jednego posta. Nad serwisem zbierają się jednak czarne chmury. No i konkurencja nie śpi.

    czytaj więcej

  • Microsoft znów ponad Apple

    Microsoft znów ponad Apple

    Spółka założona przez Billa Gatesa poradziła sobie ze zmianą modelu biznesowego. Wartość rynkowa spółek notowanych na giełdach ma to do siebie, że zmienia się nieustannie. Ale faktem jest, że przynajmniej przez dwa dni na początku tego tygodnia Microsoft znów był większy niż Apple.

    czytaj więcej

  • Dyrektywa o prawie autorskim: Internet gigantów, czyli spór o reformę prawa

    Dyrektywa o prawie autorskim: Internet gigantów, czyli spór o reformę prawa

    12 września Parlament Europejski po raz kolejny głosował nad projektem Dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym, wokół którego toczą się bardzo gorące spory. Wprowadził przy tym wiele potrzebnych zmian, bez których dyrektywa mogłaby bardziej zaszkodzić niż pomóc.

    czytaj więcej

  • Dystrybucja selektywna nie zawsze dozwolona

    Dystrybucja selektywna nie zawsze dozwolona

    Nakładanie przez producentów ograniczeń na dystrybutorów w zakresie możliwości sprzedaży i reklamowania towaru może słono kosztować. Przekonała się o tym firma Guess, na którą – o czym informowaliśmy w poprzednim numerze tygodnika Firma i Prawo – Komisja Europejska nałożyła karę w wysokości prawie 40 mln euro. Tak więc producenci, którzy wprowadzili dystrybucję selektywną, powinni bardzo dokładnie przemyśleć swoje modele działania i w razie potrzeby je przebudować. Bo chociaż dystrybucja selektywna nie jest zakazana, to podmioty ją stosujące nie mogą łamać przy tym przepisów prawa konkurencji. A jak tego uniknąć, pokazują m.in. omawiane wyroki Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

    czytaj więcej

  • Nowe technologie miały nam dać raj na ziemi, a zafundowały nam Wielkiego Brata

    Nowe technologie miały nam dać raj na ziemi, a zafundowały nam Wielkiego Brata

    Książkę Jakuba Szamałka otwiera znamienna deklaracja: „To nie jest powieść science fiction”. – Czytelnik nieobeznany z tą problematyką mógłby dojść do wniosku, że to jest jakieś wróżenie z fusów, moje fantazje i rozważania na temat tego, co się wydaje jedynie teoretycznie możliwe – tłumaczy Szamałek. – Tymczasem sprawy się mają inaczej: to, o czym piszę w książce, już się wydarzyło. I to niekoniecznie w laboratoriach, ale w codziennym życiu. Mało tego: niektórych kwestii świadomie nie umieściłem w powieści, uznając, że odbiorca po prostu mi nie uwierzy. To dziwne: unikać pisania o rzeczywistości, by nie zostać wziętym za odjechanego futurystę. Zależało mi jednak na tym, by „Cokolwiek wybierzesz” miało walor historii realistycznej, dziejącej się tu i teraz, a nie mrocznej ekstrapolacji w rodzaju serialu „Czarne lustro”. By nie wyglądało na to, że zmyślam.

    czytaj więcej

  • 1,49 mld euro grzywny dla Google za blokowanie konkurencji

    1,49 mld euro grzywny dla Google za blokowanie konkurencji

    Google ma zapłacić 1,49 mld euro (6,39 mld zł) grzywny za działania polegające na blokowaniu konkurencyjnych firm reklamowych - poinformowała komisarz ds. konkurencji UE Margrethe Vestager. Koncern odpowiada, że zmienia swoje produkty, uwzględniając obawy Komisji Europejskiej.

    czytaj więcej

  • Kolejna miliardowa kara dla Google

    Kolejna miliardowa kara dla Google

    Kolejna miliardowa grzywna dla internetowego hegemona.

    czytaj więcej

  • Dziennikarze europejscy: Prawdziwa obrona internautów to dostęp do niezależnej i różnorodnej informacji

    Dziennikarze europejscy: Prawdziwa obrona internautów to dostęp do niezależnej i różnorodnej informacji

    Parlament Europejski zbiera się w końcu marca, żeby ostatecznie przegłosować dyrektywę o prawach autorskich. Tekst dyrektywy, od niemal trzech lat stanowiącej przedmiot zaciekłych sporów, ma wreszcie zapewnić mediom i artystom uzyskanie części dochodów generowanych w sieci dzięki ich twórczości). Na razie największą część zysku przechwytują amerykańskie olbrzymy internetu - piszą europejscy dziennikarze i wyjaśniają fake newsy, które krążą na temat dyrektywy o prawach autorskich.

    czytaj więcej

  • Czy po usunięciu konta na Instagramie nasze dane faktycznie znikają?

    Czy po usunięciu konta na Instagramie nasze dane faktycznie znikają?

    Media społecznościowe są kochane przez ludzi na całym świecie. Według badania „Digital 2019” mają one prawie 3,5 mld globalnych użytkowników – w tym 462,5 mln w Europie. Co ciekawe, serwisy te wiedzą o nas znacznie więcej, niż byśmy chcieli. Wielu z nas nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nasze zachowania są analizowane. Głównie po to, aby umożliwić precyzyjny dobór reklam w zależności od zainteresowań. Ekspert ODO 24 przeanalizował popularny Instagram pod kątem gromadzenia danych osobowych. Czy osoby z niego korzystające mają się czego obawiać?

    czytaj więcej

  • Nie można podszywać się pod konkurencję w Google

    Nie można podszywać się pod konkurencję w Google

    Użycie nazwy konkurencyjnego sklepu internetowego w reklamie Google Ads i przekierowanie w ten sposób jego klientów na swoją stronę stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. I to nawet wtedy, gdy sam reklamodawca nie wybrał tego słowa kluczowego, tylko skorzystał z automatycznych podpowiedzi wyszukiwarki. W momencie, gdy zgłasza się do niego właściciel sklepu działający pod sporną nazwą, powinien wykluczyć dane słowo z wyników wyszukiwań kontekstowych – uznał Sąd Okręgowy w Rzeszowie.

    czytaj więcej

  • Andrzej, Joanna, znów Andrzej i znów Joanna: Czyli jak były policjant zwodzi ludzi

    Andrzej, Joanna, znów Andrzej i znów Joanna: Czyli jak były policjant zwodzi ludzi

    Były policjant w dwóch osobach podający się za adwokata i robiący biznesy. Andrzej upoważnia Joannę do występowania w swoim imieniu. Ale Joanna o niczym nie wie, bo wszystko jest w rękach Andrzeja. Majstersztyk.

    czytaj więcej

  • Polskim podatnikom trudno rozliczyć płatności dla cyfrowych gigantów

    Polskim podatnikom trudno rozliczyć płatności dla cyfrowych gigantów

    Trudno się dziwić, że firmy próbujące zwiększyć swoją sprzedaż w sieci czy też ruch na stronie internetowej w pierwszej kolejności stawiają na usługi Facebooka lub Google'a. Ogromna liczba użytkowników tego portalu społecznościowego i popularność wyszukiwarki internetowej sprawiają, że dzięki nim można łatwo dotrzeć do licznej grupy potencjalnych klientów.

    czytaj więcej

  • #AgeChallenge, czyli zbiorowe szaleństwo za sprawą aplikacji FaceApp

    #AgeChallenge, czyli zbiorowe szaleństwo za sprawą aplikacji FaceApp

    „Zainstaluj sobie aplikację. Będzie fajnie, pół internetu już się w to bawi”... Wielu się skusiło, bo atrakcja była darmowa. Naprawdę?

    czytaj więcej

  • Francja wdraża dyrektywę o prawach autorskich, Google ją obchodzi

    Francja wdraża dyrektywę o prawach autorskich, Google ją obchodzi

    Skuteczne wprowadzenie prawa autorskiego wymaga determinacji wydawców, instytucji unijnych i rządów państw europejskich.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników