producent obuwia

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu producent obuwia. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące producent obuwia.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Na rynek konsumenta musimy jeszcze poczekać

    Na rynek konsumenta musimy jeszcze poczekać

    - W Unii Europejskiej nadal nie uwzględnia się dostatecznie interesu klienta, jego prawa do bezpieczeństwa, informacji czy ochrony danych osobowych. Polska nie jest tu wyjątkiem – uważa Piotr Stańczak, Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce, należącego do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich ECC-Net.

    czytaj więcej

  • Spółki giełdowe: Łatwiej zwiększać zyski niż przychody

    Spółki giełdowe: Łatwiej zwiększać zyski niż przychody

    Chociaż koniunktura na warszawskim parkiecie – mówiąc dyplomatycznie – nie zachęca do inwestowania, to notowane na nim firmy od stycznia do czerwca zarobiły na czysto o ponad 10 proc. więcej niż rok temu

    czytaj więcej

  • Przemycony towar łatwiej zniszczyć niż oddać potrzebującym

    Przemycony towar łatwiej zniszczyć niż oddać potrzebującym

    Prawo nie sprzyja przekazywaniu zatrzymanych przez celników produktów na cele dobroczynne. Instytucje charytatywne otrzymują tylko niewielką liczbę produktów zalegających w magazynach depozytowych.

    czytaj więcej

  • Dropshipping jest opodatkowany. Także pośrednik rozlicza się z fiskusem

    Dropshipping jest opodatkowany. Także pośrednik rozlicza się z fiskusem

    Pan Marek założył właśnie sklep internetowy i zamierza zająć się pośrednictwem w imporcie elektroniki, obuwia oraz odzieży z Chin i Tajlandii. Na pomysł wpadł po rozmowie z przyjaciółmi, od których dowiedział się, jak wielki popyt na tanie azjatyckie towary istnieje w jego mieście. Przedsiębiorca chce być klasycznym pośrednikiem, tj. zbierać zamówienia na zagraniczne produkty i oferować je na sprzedaż na stronie internetowej swojego sklepu. Kupiony towar byłby jednak wysyłany do Polski przez zagranicznego producenta. To on też załatwiałby inne formalności związane z transakcją. – Zastanawiam się, czy przychody z takiej aktywności trzeba rozliczyć z fiskusem. Czy będzie musiał to zrobić także mój klient

    czytaj więcej

  • Fiskus ujawnił, kogo weźmie pod lupę w 2016 roku

    Fiskus ujawnił, kogo weźmie pod lupę w 2016 roku

    W przyszłym roku pod ostrzałem znajdą się m.in.: usługi finansowe i ubezpieczeniowe, doradztwo podatkowe i prawne. Na cenzurowanym będą też m.in. e-handel, handel elektroniką, produktami spożywczymi i tytoniem, paliwa, motoryzacja czy nieruchomości.

    czytaj więcej

  • Dobrze się sprzedać można też w sieci

    Dobrze się sprzedać można też w sieci

    W tym roku obroty sklepów online z odzieżą i obuwiem będą o połowę większe niż trzy lata temu.

    czytaj więcej

  • W Azji dużo szans i zagrożeń

    W Azji dużo szans i zagrożeń

    Wietnam nie tylko odnotowuje silny wzrost eksportu – w 2014 r. o ponad 14 proc. w ujęciu rok do roku – ale staje się również coraz bardziej znaczącym importerem. Korzystają na tym polscy producenci.

    czytaj więcej

  • Czas to pieniądz. Firmy liczą koszty transportu z Chin do Europy

    Czas to pieniądz. Firmy liczą koszty transportu z Chin do Europy

    W okresie świątecznym firmy chętnie decydowały się na transport lądem z Dalekiego Wschodu. Bo zleceń jest dużo i liczy się czas. Ale na co dzień barierą są koszty w przeliczeniu na kontener

    czytaj więcej

  • Polskie firmy stawiają na eksport

    Polskie firmy stawiają na eksport

    80 proc. sprzedawanych przez Polskę za granicę towarów trafia do UE. Jeśli chcemy się dalej rozwijać, musimy wyjść poza Stary Kontynent. Wicepremier Morawiecki zapowiada powołanie nowej agencji wsparcia handlu zagranicznego.

    czytaj więcej

  • Chiny już za drogie. Produkcja ubrań wraca do Europy

    Chiny już za drogie. Produkcja ubrań wraca do Europy

    Niesprzyjająca aura i dolar podkopały finanse firm produkujących ubrania. Szukają sposobów na ratunek

    czytaj więcej

  • Śmiertelna moda: Od tysiącleci bycie modnym oznaczało niebezpieczeństwo

    Śmiertelna moda: Od tysiącleci bycie modnym oznaczało niebezpieczeństwo

    Od tysiącleci bycie modnym oznaczało narażanie się na ciężką chorobę lub nawet zgon. Pamiętacie tę scenę z „Przeminęło z wiatrem”, w której Scarlett, mimo żałoby, przymierza podarowany przez Rhetta czepek w modnym kolorze szmaragdowej zieleni? W XIX w. ten odcień stał się ogromnie popularny, bo nasączone zielonym barwnikiem tkaniny dobrze wyglądały zarówno w świetle dnia, jak i w mdłym oświetleniu lamp gazowych i świec.

    czytaj więcej

  • Pieniądze są tanie, można przejmować

    Pieniądze są tanie, można przejmować

    Liczba transakcji z udziałem polskich spółek była w 2015 r. o ponad 40 proc. większa niż w poprzednim. Polski rynek fuzji i przejęć zakończył ubiegły rok z 223 transakcjami – wynika z wyliczeń spółek Navigator Capital oraz Fordata. Najbardziej spektakularne to m.in. przejęcie 52,7 proc. TVN przez amerykański Scripps Networks za 2,416 mld zł, PKP Energetyka przez CVC Capital Partners za niemal 2 mld zł, LW Bogdanka przez energetyczną Eneę za niemal 1,5 mld zł oraz 41,6 proc. akcji nieruchomościowego Echo Investment przez fundusz Griffin Real Estate i PIMCO za 1,12 mld zł.

    czytaj więcej

  • TSUE: Adidas może zwalczać dwa paski u innych producentów

    TSUE: Adidas może zwalczać dwa paski u innych producentów

    Adidas może sprzeciwić się rejestracji jako wspólnotowego znaku towarowego równoległych pasków umieszczonych na bocznej stronie obuwia sportowego. Uznał tak w opublikowanym dzisiaj wyroku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. I bez znaczenia jest to, ile ukośnych pasków znajduje się na obuwiu.

    czytaj więcej

  • Rodzime marki podążają za diasporą. Trwa ekspansja polskich producentów

    Rodzime marki podążają za diasporą. Trwa ekspansja polskich producentów

    Polscy producenci butów i ubrań przyspieszają ekspansję zagraniczną. Otworzą w tym roku ok. 300 salonów, o 10 proc. więcej niż w 2015 r.

    czytaj więcej

  • Eksport polskiej żywności zagrożony. Przez Brukselę

    Eksport polskiej żywności zagrożony. Przez Brukselę

    Komisja Europejska chce, aby na niektórych produktach pojawiły się oznaczenia informujące o tym, w jakim stopniu szkodliwe dla środowiska było ich wytworzenie.

    czytaj więcej

  • Polscy konsumenci chcą zmian. W siłę rosną bazary i manufaktury

    Polscy konsumenci chcą zmian. W siłę rosną bazary i manufaktury

    Po latach zachłyśnięcia się konsumpcjonizmem wolimy kupować mniej, lecz za to z głową. I ze smakiem. Do łask wracają bazary oraz manufaktury. Farmy, gdzie każdy mieszczuch kupuje niepryskane ziemniaki, pomidory lub truskawki. Hodowle kur z wolnego wybiegu, małe mleczarnie. I tylko jeden warunek. Przed zakupem trzeba samemu sobie wszystko zebrać. Wykopać ziemniaki, zebrać truskawki, jajka czy wydoić krowę.

    czytaj więcej

  • Sponsorzy: W sporcie by wyjąć, trzeba włożyć

    Sponsorzy: W sporcie by wyjąć, trzeba włożyć

    Sponsorami dużych imprez zostają najwięksi międzynarodowi gracze biznesu. Znakomicie na tym zarabiają. Innych nie stać na tego rodzaju inwestycje i muszą się zadowolić lokalnymi wydarzeniami.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników