maili reklamowych

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu maili reklamowych. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące maili reklamowych.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Co zrobić, żeby czas nie przeciekał nam przez palce

    Co zrobić, żeby czas nie przeciekał nam przez palce

    Powiedzmy, że zostało nam 30 lat życia, czyli nieco ponad 260 tys. godzin do śmierci. A teraz przeliczmy godziny na złotówki i zastanówmy się, jak wydatkować tę sumę, której co dzień ubywa o 24 złote. Nie da się więcej zarobić, można tylko mądrze tracić

    czytaj więcej

  • Adamowicz: O Amber Gold dowiedziałem się z mediów. Nikt mnie nie ostrzegał

    Adamowicz: O Amber Gold dowiedziałem się z mediów. Nikt mnie nie ostrzegał

    O Amber Gold dowiedziałem się z mediów i reklam, nikt mnie ostrzegał. O wpisaniu tej firmy na listę Komisji Nadzoru Finansowego dowiedziałem się latem 2012 r. - zeznał prezydent Gdańska Paweł Adamowicz we wtorek przed sejmową komisją śledczą ds. Amber Gold.

    czytaj więcej

  • Golden Marketing Conference

    Golden Marketing Conference

    Jesteśmy świadkami niesamowitego przełomu - na naszych oczach zachodzą niewyobrażalne zmiany. Nie da się ukryć - ma to również związek z marketingiem. Choć nadal popularne są billboardy, plakaty oraz ulotki, i wydaje się, że całkowicie nie znikną one z ulic, to jednak można zauważyć, że jest ich o wiele mniej. Reklama w dużej mierze przenoszona jest do Sieci.

    czytaj więcej

  • Twitter zaprzestał zamieszczania reklam Kaspersky Lab

    Twitter zaprzestał zamieszczania reklam Kaspersky Lab

    Udostępniająca usługę mikroblogowania spółka Twitter poinformowała w piątek, że zaprzestała zamieszczania reklam mającej swą siedzibę w Moskwie firmy bezpieczeństwa informatycznego Kaspersky Lab.

    czytaj więcej

  • Po wejściu RODO niezbędne będą zmiany w działaniach marketingowych z wykorzystaniem danych osobowych

    Po wejściu RODO niezbędne będą zmiany w działaniach marketingowych z wykorzystaniem danych osobowych

    Rozporządzenie RODO, które zacznie być stosowane 25 maja br., wprowadza wiele istotnych zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, reklamowych oraz PR-owych. Aby zapewnić, że działania te będą po 25 maja 2018 r. zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, nie trzeba całkowicie zmieniać dotychczasowego sposobu przetwarzania danych. Konieczne okaże się jednak przeanalizowanie czynności, których dokonuje w ich ramach administrator, oraz dostosowanie się do nowych lub rozbudowanych obowiązków wynikających z przepisów RODO.

    czytaj więcej

  • Bąk: Nawałka czy rozwałka? [Kia Sorento 2.0 CRDi]

    Bąk: Nawałka czy rozwałka? [Kia Sorento 2.0 CRDi]

    Włączam wczoraj telewizję (robię to rzadko, bo nie lubię, jak mi reklamę środka na potencję „Shrekiem” albo „Władcą Pierścieni” przerywają) i co widzę? Że nasi chłopcy już wygrali mundial w Rosji. Serio!

    czytaj więcej

  • CIT za zagraniczne firmy płacą nasi przedsiębiorcy

    CIT za zagraniczne firmy płacą nasi przedsiębiorcy

    Podmiot, który kupi usługę reklamową na portalu Marka Zuckerberga, nie tylko dopłaci dodatkowo 1/5 ceny, ale jeszcze nie zaliczy wydatku do swoich kosztów podatkowych.

    czytaj więcej

  • DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

    DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

    Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu oraz viewability to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day już 6 czerwca 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się podczas Forum IAB - najważniejszej  konferencji branży marketingowej.

    czytaj więcej

  • Być na bieżąco w digitalu

    Być na bieżąco w digitalu

    O cyfryzacji reklamy i programie certyfikacji kompetencji digitalowych rozmawiamy z Ewą Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska

    czytaj więcej

  • Czy chatboty powinny przestrzegać RODO?

    Czy chatboty powinny przestrzegać RODO?

    Coraz więcej firm umieszcza na swoich stronach internetowych czy profilach w portalach społecznościowych chatboty – programy nazwane często wirtualnymi asystentami czy doradcami. Przedsiębiorcy zastanawiają się, czy umieszczając taki program na swojej stronie, powinni spełnić wymogi związane z RODO. Powstają przy tym wątpliwości, czy w takiej sytuacji dochodzi do przetwarzania danych. A jeżeli tak, to czy trzeba uzyskać zgodę korzystającego? O czym trzeba go poinformować? Kto wreszcie jest administratorem? Czy firma, która chatbota zamówiła, czy ta, która prowadzi obsługę? Jak prawidłowo spełnić obowiązki informacyjne?

    czytaj więcej

  • List reklamowy wraca do łask

    List reklamowy wraca do łask

    Direct mailing, który jeszcze niedawno był postrzegany jako przestarzała i droga forma komunikacji, odzyskuje znaczenie. Jego zalety zaczynają dostrzegać także polskie firmy

    czytaj więcej

  • Internet przeładowany reklamą? Spróbuj direct mailingu

    Internet przeładowany reklamą? Spróbuj direct mailingu

    Do direct mailingu przekonali się już najwięksi gracze. Teraz kolej na mniejszych. Z papierowej formy reklamy zyski mogą czerpać wszyscy, bez względu na wielkość.

    czytaj więcej

  • Już od stycznia VAT od bonów po nowemu

    Już od stycznia VAT od bonów po nowemu

    Podatek od towarów i usług będzie naliczany w chwili transferu albo dopiero w momencie skorzystania przez konsumenta z vouchera. Zależy to od jego rodzaju.

    czytaj więcej

  • Wolność słowa czy ochrona dobrego imienia? W mediach społecznościowych zdecydowanie to pierwsze

    Wolność słowa czy ochrona dobrego imienia? W mediach społecznościowych zdecydowanie to pierwsze

    Jak nie paść ofiarą przemocy słownej w sieci? Najlepiej wylogować się z FB i Twittera, bo w mediach społecznościowych wolność słowa jest przedkładana nad ochronę dobrego imienia.

    czytaj więcej

  • Nie da się anulować błędnych e-faktur

    Nie da się anulować błędnych e-faktur

    Kto wystawił fakturę z wielokrotnie zawyżoną ceną swoich usług i przesłał ją e-mailem kontrahentowi, nie może już jej anulować. Jedynym rozwiązaniem jest jej skorygowanie i wykazanie prawidłowej ceny – wyjaśnił dyrektor KIS w interpretacji.

    czytaj więcej

  • Sprawa Cohena. Były prawnik Trumpa odpalił polityczną bombę

    Sprawa Cohena. Były prawnik Trumpa odpalił polityczną bombę

    Co się stanie, jeśli osobisty prawnik pewnego biznesmena zacznie publicznie opowiadać o machlojkach pryncypała? Wybuchnie bomba. Taka, jaką, zeznając przed kongresem, odpalił Michael Cohen, który przez wiele lat pracował dla Donalda Trumpa.

    czytaj więcej

  • Migracyjne rozterki Polaków: Na saksy czy na Wyspy

    Migracyjne rozterki Polaków: Na saksy czy na Wyspy

    W obliczu brexitu Polacy coraz rzadziej w poszukiwaniu pracy wyjeżdżają do Wielkiej Brytanii. Pierwszym wyborem migrantów zarobkowych są teraz Niemcy.

    czytaj więcej

  • Czy i jak zgodnie z prawem oznaczać treści sponsorowane w Polsce?

    Czy i jak zgodnie z prawem oznaczać treści sponsorowane w Polsce?

    W dobie nowych technologii znaczenie reklamy w Internecie dla przedsiębiorców walczących o klientów jest ogromne. Treści sponsorowane, m.in. wpisy i zdjęcia oraz umieszczane przy tych wpisach tzw. hashtagi, są istotnym towarem dla firm, zwłaszcza z rynku dóbr luksusowych.

    czytaj więcej

  • Czy od maja sam e-mail wystarczy, by wysłać informację handlową?

    Czy od maja sam e-mail wystarczy, by wysłać informację handlową?

    Za kilka tygodni wejdzie w życie ustawa zapewniająca stosowanie RODO (czyli ustawa z 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [ogólne rozporządzenie o ochronie danych]; czeka na publikację w Dzienniku Ustaw).

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników