L Oréal

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu L Oréal. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące L Oréal.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Nie można czerpać korzyści z cudzego znaku towarowego

    Nie można czerpać korzyści z cudzego znaku towarowego

    Czerpanie nienależnej korzyści z renomy wcześniej zarejestrowanego cudzego znaku towarowego jest niedopuszczalne. Dlatego luksemburski Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że słusznie zostały unieważnione znaki towarowe spółek L’Oréal i Heleny Rubinstein, przypominające wcześniej zarejestrowane w Europie znaki towarowe spółki Allergan.

    czytaj więcej

  • Klient przetestuje i zareklamuje produkt w sieci

    Klient przetestuje i zareklamuje produkt w sieci

    Każda firma może sobie pozwolić na przebadanie i uzyskanie opinii konsumentów o produkcie, zanim wprowadzi go do sprzedaży

    czytaj więcej

  • Pudel w cieniu Pumy: "Pasożytnictwo" czy parodiowanie znaków towarowych

    Pudel w cieniu Pumy: "Pasożytnictwo" czy parodiowanie znaków towarowych

    - Parodia czy pastisz znaków towarowych jako techniki naśladowcze nie są bynajmniej nowym zjawiskiem. Współcześnie w warunkach masowego obrotu towarowego ich „ofiarą” najczęściej padają globalne, popularne znaki towarowe. W praktyce stosowania prawa amerykańskiego znane spory na tym tle dotyczyły takich marek jak „Coca-Cola“, „Tommy Hilfiger“ czy „Barbie“ - zauważa dr Igor B. Nestoruk, radca prawny, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu.

    czytaj więcej

  • Korpomafia znad Wisły: Prezesami Microsoftu i Google’a wkrótce będą Polacy?

    Korpomafia znad Wisły: Prezesami Microsoftu i Google’a wkrótce będą Polacy?

    Polska mafia – wymsknęło się menedżerce jednej z największych korporacji świata, gdy opowiadała, jakie sukcesy odnoszą w niej Polacy.

    czytaj więcej

  • 7 najbogatszych kobiet świata

    7 najbogatszych kobiet świata

    Na liście najbogatszych kobiet świata serwisu therichest.com dominują Amerykanki. W większości są to dziedziczki rodzinnych fortun budowanych przez wiele dekad

    czytaj więcej

  • Tam, gdzie rodzi się pasja…

    Tam, gdzie rodzi się pasja…

    Stypendium naukowe to za mało. Prawdziwa pasja do nauki rodzi się wtedy, gdy można uczyć się od mistrzów. Od lat udowadnia to Krajowy Fundusz na rzecz Dzieci, przy wsparciu Fundacji PZU.

    czytaj więcej

  • Jak sponsorować Nagrodę Nobla

    Jak sponsorować Nagrodę Nobla

    Edukacja to popularny wybór dla firm inwestujących w społeczną odpowiedzialność biznesu, bo często dobrze się wpisuje w charakter działalności przedsiębiorstw. I opłaca się nie tylko z powodów wizerunkowych.

    czytaj więcej

  • Rok 2018 w światowej i polskiej nauce

    Rok 2018 w światowej i polskiej nauce

    Odkrycie ciekłej wody pod powierzchnią Marsa, narodziny pierwszych na świecie zmodyfikowanych genetycznie dzieci czy pierwszy od kilkudziesięciu lat Nobel z fizyki dla kobiety, odkrycie najstarszych na terenie Polski szczątków człowieka sprzed ponad 100 tys. lat - to niektóre z ważnych wydarzeń naukowych w 2018 roku.

    czytaj więcej

  • Dystrybucja selektywna nie zawsze dozwolona

    Dystrybucja selektywna nie zawsze dozwolona

    Nakładanie przez producentów ograniczeń na dystrybutorów w zakresie możliwości sprzedaży i reklamowania towaru może słono kosztować. Przekonała się o tym firma Guess, na którą – o czym informowaliśmy w poprzednim numerze tygodnika Firma i Prawo – Komisja Europejska nałożyła karę w wysokości prawie 40 mln euro. Tak więc producenci, którzy wprowadzili dystrybucję selektywną, powinni bardzo dokładnie przemyśleć swoje modele działania i w razie potrzeby je przebudować. Bo chociaż dystrybucja selektywna nie jest zakazana, to podmioty ją stosujące nie mogą łamać przy tym przepisów prawa konkurencji. A jak tego uniknąć, pokazują m.in. omawiane wyroki Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników