film reklamowy

Spot telewizyjny (ang.


  • Zapłacisz abonament, nawet jeśli nie masz telewizora

    Zapłacisz abonament, nawet jeśli nie masz telewizora

    Opłata audiowizualna przepadła, ale trwają prace nad uszczelnieniem ustawy abonamentowej.

    czytaj więcej

  • Reklama wirtualna, ale zyski bardzo realne

    Reklama wirtualna, ale zyski bardzo realne

    800 mln zł wart był rynek ogłoszeń internetowych po pierwszych trzech miesiącach 2016 r.

    czytaj więcej

  • Jak związać klienta z komórką? Prądem

    Jak związać klienta z komórką? Prądem

    5,9 mln abonentów korzystało pod koniec 2015 r. z telekomunikacyjnych ofert wiązanych. Najpopularniejszy pakiet? Telefonia komórkowa plus mobilny internet.

    czytaj więcej

  • Filmy, popcorn i reklama. Kinowa hossa w Polsce trwa od dwóch lat

    Filmy, popcorn i reklama. Kinowa hossa w Polsce trwa od dwóch lat

    W pierwszym półroczu 2016 r. kupiliśmy 23,7 mln biletów. Właściciele kin liczą, że znów padnie u nas frekwencyjny rekord.

    czytaj więcej

  • Postaw na FutureNet!

    Postaw na FutureNet!

    Światowy sektor IT nie zwalnia tempa! Spędzamy coraz więcej czasu w sieci. Trzeba przyznać, że liczby robią wrażenie, tym bardziej, jeżeli uświadomimy sobie, że niemal wszyscy, niezależnie czy korzystamy z Internetu przez komputer w Nowym Jorku, czy przeszukujemy sieć na smartfonie w Sopocie, funkcjonujemy w jednym globalnym ekosystemie. Do świata wirtualnego, a zwłaszcza do mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram, przenosi się wszystko, co związane z reklamą. W efekcie takich zmian, wartość finansowa platform diametralnie rośnie, ale tylko jedna na świecie daje możliwość zarabiania również nam - jej użytkownikom.

    czytaj więcej

  • Kurski: Z każdym ważnym politykiem jestem na ty. Nie boję się presji, radziłem sobie z nią setki razy

    Kurski: Z każdym ważnym politykiem jestem na ty. Nie boję się presji, radziłem sobie z nią setki razy

    Taką symboliczną sceną powinien się zaczynać ten wywiad: Barbara Sowa przychodzi do gabinetu prezesa telewizji publicznej i co widzi? Kurski, żeby sobie obejrzeć „Teleexpress”, musi włączyć NC+.

    czytaj więcej

  • Bogdan już nie powie bankowy. Z reklam banków i leków znikną dzieci?

    Bogdan już nie powie bankowy. Z reklam banków i leków znikną dzieci?

    Dzieci nie powinny występować w reklamach leków czy banków – uważa sejmowa komisja kultury. Dlatego też dziś propozycją zakazu wykorzystywania wizerunku małoletnich w spotach zajmą się posłowie.

    czytaj więcej

  • Legenda o złotym pociągu to szansa na interes życia

    Legenda o złotym pociągu to szansa na interes życia

    Przez chwilę wydawało się, że jest blisko, że już go mają, że po tylu latach niepowodzeń wreszcie go dopadli. Ale znów nic z tego, przynajmniej na razie. Złoty pociąg się wymknął. Co nie położyło kresu marzeniom o skarbach

    czytaj więcej

  • Juliette Binoche w Krakowie na Film Spring Open

    Juliette Binoche w Krakowie na Film Spring Open

    Francuska aktorka filmowa Juliette Binoche przyjechała do Krakowa by wziąć udział w 11. edycji Plenerów Film Spring Open Sławomira Idziaka w krakowskich Przegorzałach. W sobotę spotkała się z dziennikarzami podczas konferencji prasowej.

    czytaj więcej

  • Od reklamy do gwiazd. Szalony wizjoner i ekspedycja w kosmos

    Od reklamy do gwiazd. Szalony wizjoner i ekspedycja w kosmos

    Aby ludzie postawili stopę na Marsie, niezbędne są dwie rzeczy: odpowiednia promocja i groźna konkurencja. No i jeszcze szalony wizjoner, taki jak Wernher von Braun lub Elon Musk. Bywa, że czyimś przeznaczeniem są inne planety. Tylko nie ma szans, by na nie polecieć. Wówczas można się poddać lub spróbować przyśpieszyć bieg dziejów. Elon Musk wybrał to drugie. Zorganizowana przez niego w zeszłym tygodniu konferencja prasowa dowiodła, że jego życiowym celem jest zainicjowanie podróży międzyplanetarnych. Deklarację tę łatwo uznać za wizję szaleńca, gdyby nie biznesowe sukcesy Muska.

    czytaj więcej

  • Zakaz pokazywania dzieci w reklamach: Już teraz pojawiają się pomysły, jak obejść ewentualny zakaz

    Zakaz pokazywania dzieci w reklamach: Już teraz pojawiają się pomysły, jak obejść ewentualny zakaz

    Według prawników, wprowadzenie ograniczenia dotyczącego występowania dzieci w reklamach produktów chroniących ich zdrowie czy bezpieczeństwo uderzyłoby w oferujące je branże. Tymczasem problemem do rozwiązania jest nieprzestrzeganie obecnych przepisów przez reklamodawców.

    czytaj więcej

  • Kamil Durczok: To ja określam granice, co mi przystoi, a co nie

    Kamil Durczok: To ja określam granice, co mi przystoi, a co nie

    - Z powodu dwóch tekstów we „Wprost” nie pozwolę się zepchnąć do narożnika, w którym będę się musiał tłumaczyć z tego, czy zatrudniam więcej kobiet, czy mężczyzn? Czy ktoś się bał dołączyć do mojego zespołu, czy nie? Czy w sieci wrze, czy nie? Czy internet huczy, czy nie? Poszedłem do sądu, bo nie chciałem, by ludzie przyjęli to, co zostało napisane we „Wprost”, za prawdę - mówi Kamil Durczok w rozmowie z Magdaleną Rigamonti.

    czytaj więcej

  • "Kielce stolicą mody": Promocja samorządów nie może być groteskowa

    "Kielce stolicą mody": Promocja samorządów nie może być groteskowa

    Czy Kielce kojarzone są ze stolicą mody, Gdańsk ze stolicą internetu, a Warszawa z polami kapusty i obskurnymi barami mlecznymi? Specjaliści od marketingu terytorialnego twierdzą, że aby kampania promująca samorząd nie okazała się groteską, a nakłady nie poszły na marne, komunikat musi być spójny z realiami. Inaczej miasto szybko traci na wiarygodności, a turyści i inwestorzy wybierają inną lokalizację. W marketingu mało jest gorszych rzeczy niż obietnica bez pokrycia. Wydaje się, że dobrym przepisem na reklamę jest propagowanie dóbr regionalnych, wydarzeń i sportu wśród mieszkańców. Jednak, jak zauważa Najwyższa Izba Kontroli, z uwagi na brak zdefiniowanego pojęcia promocji pieniądze zamiast faktycznie iść np. na rekreację, trafiają np. na wsparcie lokalnych klubów sportowych. Zdarzało się również, że z tych środków finansowano publikowanie kondolencji czy ogłoszeń na temat sprzedaży nieruchomości.

    czytaj więcej

  • Prawo autorskie do tatuażu jest chronione

    Prawo autorskie do tatuażu jest chronione

    Obraz wykonany na ludzkim ciele, podobnie jak ten na płótnie, podlega ochronie, pod warunkiem że spełnia określone przepisami wymagania dla utworu. Prawo jednak nie przewiduje odrębnej kategorii utworów będących tatuażami.

    czytaj więcej

  • Link do ogólnie dostępnej strony nie wymaga zgody

    Link do ogólnie dostępnej strony nie wymaga zgody

    Producent, który sam umieścił film w dostępnym dla wszystkich serwisie internetowym, nie może wysuwać roszczeń wobec firmy zamieszczającej na swej stronie linki do niego. Taki wniosek płynie z wyroku Sądu Okręgowego we Wrocławiu.

    czytaj więcej

  • Półgodzinne bloki reklamowe w kinach zostają

    Półgodzinne bloki reklamowe w kinach zostają

    Nie ma szans na wprowadzanie przepisów ograniczających długość spotów emitowanych przed seansami. Tak wynika z odpowiedzi ministra kultury na interpelację poselską.

    czytaj więcej

  • Język migowy: Wiatraki żyją w dwóch światach

    Język migowy: Wiatraki żyją w dwóch światach

    Trudno jest nam ze sobą rozmawiać – i dogadywać się – w swoim języku. Jeszcze trudniej w obcym, choć chodzimy na kursy. Ale jest język, którego znajomość nie przynosi splendoru. A na tych, którzy go używają, inni patrzą jak na chorych umysłowo.

    czytaj więcej

  • Wszystko jest na pokaz, wszystko jest powierzchowne. "Creative Control" w kinach

    Wszystko jest na pokaz, wszystko jest powierzchowne. "Creative Control" w kinach

    PREMIERA | Nowy prezydent wprawia mnie w zakłopotanie, nie wyobrażam sobie rzeczywistości z takim przywódcą na czele. Elekcja zaburzyła porządek mojego świata – mówi Benjamin Dickinson, reżyser filmu „Creative Control”

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników