
W największych metropoliach drastycznie zmniejszono budżety przeznaczone na promocje w 2013 r. Stolica przeznaczy na ten cel połowę mniej środków niż przed rokiem, a Łódź prawie 25 proc. mniej. Niespodziewanie wzbogacił się za to Kraków i mniejsze ośrodki, takie jak Opole.
czytaj więcej

Każde z wielkich polskich miast wabi turystów, studentów, biznesmenów
nie tylko lokalnymi atrakcjami, które można u nich podziwiać, ale
również swoim logo, hasłem, spotem, gadżetami. Nastała bowiem moda na
brand. Polskie miasta przyjęły warunki gry rynkowej i nie szczędzą
grosza na marketing terytorialny. Zobacz, jak to robią i ile na to
wydają.
czytaj więcej

PZU planuje pozostawienie marek
przejętych od RSA spółek bałtyckich oraz marki działającego w Polsce
lidera rynku ubezpieczeń direct - Link4, poinformowali przedstawiciele
spółki.
czytaj więcej

Nie widać szansy na to, aby w
dającej się przewidzieć przyszłości
płatności komórkami mogły wyprzeć z
rynku karty bankowe czy gotówkę. Technologia NFC
jest na wczesnym etapie rozwoju, a upowszechnieniu się
mobilnych aplikacji nie sprzyja niewielka sieć
akceptacji
czytaj więcej

Każdego roku kilkadziesiąt znanych
marek decyduje się na kosztowny i bardzo ryzykowny
rebranding. Jednym się udaje, inni ponoszą
klęskę
czytaj więcej

"Uważamy, że Polska jest nadal bardzo atrakcyjnym rynkiem bankowym" -
powiedział podczas telekonferencji Karl Sevelda, prezes RBI,
zaznaczając, że Raiffeisen nie ma jednak perspektyw na zdobycie silnej
pozycji rynkowej.
czytaj więcej

TVN został w rodzinie. Ale tym razem nie
chodzi ani o Walterów, ani też o Wejchertów.
Polska telewizja przechodzi w ręce koncernu
założonego prawie 140 lat temu przez medialnego
wizjonera z USA.
czytaj więcej

Polski rynek budowlany, deweloperski i drogowy stale potwierdza swoją wysoką pozycję w Europie. Od kilku lat znajduje się w czołówce największych realizowanych inwestycji i projektów unijnych. Dużą zasługę odegrał segment produkcyjny oraz zaopatrujący spółki i grupy w wysokiej jakości beton, cement, zaprawy czy tynki murarskie. Obecnie wyniki odbiegają od czasów koniunktury z lat 2010-2011, gdy inwestycje infrastrukturalne oraz projekty związane z Euro 2012 mocno napędzały popyt, a produkcja betonu towarowego w 2011 roku sięgnęła rekordowego, w ostatnich dziesięciu latach, poziomu 23,7 mln m3. Fundamentalną sprawą każdej długoterminowej inwestycji są jego odpowiednie parametry. Wysoką jakość już od ponad 22 lat zapewnia spółka Włodar Trade z Częstochowy, specjalizująca się właśnie w produkcji tego surowca.
czytaj więcej

Sprzedaż polskiej żywności za
granicę ciągle nabiera tempa. Rodzimi producenci
nie chcą jednak pracować na sukces innych
czytaj więcej

Świat stanął na głowie.
Żeby złowić klienta, producenci pilarek i
nożyc do żywopłotu sięgają po
innowacje z tej samej półki co telekomy,
motoryzacja i lotnictwo.
czytaj więcej

Sponsorami dużych imprez
zostają najwięksi międzynarodowi gracze
biznesu. Znakomicie na tym zarabiają. Innych nie
stać na tego rodzaju inwestycje i muszą się
zadowolić lokalnymi wydarzeniami.
czytaj więcej

Szwajcarzy zakopali pod ziemią 12 mld
franków. Tunel św. Gotarda to największa tego
typu budowla na świecie.
czytaj więcej

Niedawno polskie linie
potrzebowały pomocy. Teraz stają się graczem
konsolidującym rynek w naszej części Europy.
czytaj więcej

Ruszyły przygotowania do budowy polskiego
samochodu elektrycznego – Remember Patriot. Będzie
tak dobry, że na salonie motoryzacyjnym w Genewie dostanie
stoisko gdzieś między szatnią a schowkiem na
miotły.
czytaj więcej

Zbliża się finał postępowania wyjaśniającego w sprawie faworyzowania przez Allegro własnego sklepu internetowego kosztem innych sprzedawców. Jeszcze za wcześnie, by przesądzać o wynikach, lecz poszkodowani przedsiębiorcy już zacierają ręce. Roszczenia mogą sięgnąć setek milionów złotych.
czytaj więcej

Włoska centroprawica i prawica pod wodzą byłego premiera Silvio Berlusconiego utworzyły koalicję przed marcowymi wyborami parlamentarnymi. Pierwsze oficjalne porozumienie w tej sprawie zawarto w niedzielę podczas spotkania w rezydencji lidera Forza Italia.
czytaj więcej

Od 20 do 35 proc. luki VAT to unikanie płatności i oszustwa - mówił we wtorek przed komisją śledczą ds. VAT b. wiceminister finansów Ludwik Kotecki. Ocenił, że jest niewielu ekonomistów, którzy zajmują się problematyką luki VAT i są w stanie na jej temat wyrazić" jakąkolwiek opinię".
czytaj więcej

„Ekologiczne” produkty znajdziemy już nie tylko w małych sklepach i
bazarach ze zdrową żywnością. Specjalne półki z „wyjątkowymi” produktami
oferuje już praktycznie każda sieć supermarketów. Dowiedz się, kiedy
przedsiębiorca może oznaczyć swój produkt jako „ekologiczny”.
czytaj więcej
- zobacz więcej wyników