Bershka

Bershka - marka odzieżowa powstała w 1998 roku i została stworzona z myślą o młodszych klientach.


  • Sieci outletowe wchodzą do małych miejscowości

    Sieci outletowe wchodzą do małych miejscowości

    Markowa odzież w outletach jest tańsza nawet o 70 procent niż w salonach firmowych. W przyszłym roku w mniejszych miastach sieci otworzą kilkadziesiąt sklepów.

    czytaj więcej

  • Banki przygotowują oferty adresowane do kobiet

    Banki przygotowują oferty adresowane do kobiet

    W dzisiejszym świecie konkurencji między bankami oferta jednego uniwersalnego konta to za mało. Co więcej, nawet zwykłe, ale w pełni darmowe konto może nie wystarczyć żeby przyciągnąć uwagę wymagającego klienta, a zwłaszcza klientki.  Okazuje się, ze banki przygotowują produkty specjalnie dla kobiet.

    czytaj więcej

  • Ranking srebrnych kart kredytowych

    Ranking srebrnych kart kredytowych

    Przyjrzeliśmy się srebrnym kartom kredytowym oferowanym przez polskie banki. Sprawdziliśmy ich oprocentowanie, maksymalny limit kredytowy, okres bezodsetkowy i wysokość opłaty rocznej za ich używanie. Mamy nadzieję, że informacje zawarte w poniższym artykule ułatwią wybór karty lub podjęcie decyzji o przeniesieniu posiadanej karty do innego banku.

    czytaj więcej

  • Karta kredytowa - czy można na niej zarobić?

    Karta kredytowa - czy można na niej zarobić?

    Jak powszechnie wiadomo korzystanie z karty kredytowej może być wciągające. W przenośni i, niestety również, dosłownie. Co można zrobić, aby korzystanie z karcianego plastiku było bardziej efektywne i pozwalało na wymierne oszczędności i korzyści? Jakie są na to wszystko sposoby oraz możliwości? Sprawdźmy.

    czytaj więcej

  • Karta kredytowa z rabatem. Możemy za nią nie płacić, możemy na niej zarobić

    Karta kredytowa z rabatem. Możemy za nią nie płacić, możemy na niej zarobić

    Karty kredytowe stały się dla nas czymś normalnym. Nie są – ze zrozumiałych względów – tak popularne jak, wydawane do kont osobistych, katy debetowe, ale i tak w swoich portfelach ma je kilka milionów Polaków. Sprawdźmy, na co możemy liczyć płacąc nimi w sklepach i nie tylko

    czytaj więcej

  • Szybka moda, szybka reakcja: Afery wizerunkowe w świecie odzieżowych sieciówek

    Szybka moda, szybka reakcja: Afery wizerunkowe w świecie odzieżowych sieciówek

    Zdjęcie czarnoskórego chłopca w bluzie H&M z napisem „Najfajniejsza małpa w dżungli” szybko obiegło świat. Wiele osób poczuło się urażonych. Kontrowersyjna stylizacja okazała się największą wpadką koncernu Hennes & Mauritz AB w ostatnim czasie, choć podobne sytuacje zdarzały się już wcześniej.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników